dissabte, 13 de maig del 2017

Jaqueta de núvols i arcs de Sant Martí

Per fi he acabat la jaqueta de núvols i arcs de Sant Martí per a la Mariona, ara que la predicció del temps ha anunciat que les temperatures aniran a l'alça i tindrem molta bonança durant ben bé una setmana!!! :(  Però bé, encara som al mes de maig i crec que tard o d'hora ens farà servei...



Potser a la foto no s'aprecia bé, però es tracta d'una jaqueta que seria un entremig entre abric de mig temps, paravents i impermeable, ja que l'he feta amb teixit tècnic tipus shoftshell i l'he folrada amb teixit de punt tipus jersei perquè estigués més ben acabada per dins.




Per fer-la he fet servir el patró gratuït d'Oh, mother mine! que trobareu al següent enllaç. Tot i així, si us animeu a seguir aquest patró, us recomano de fer la jaqueta moooooolt més llarga: per a la talla de 24 mesos (com la que he fet jo), recomano que allargueu la roba del folre interior ben bé 10 cm de més del que marca el patró i la roba de l'exterior uns 20 cm. Jo he hagut de fer un petit arranjament a la vora quan gairebé tenia la jaqueta acabada, ja que era extremadament curta!




Si us agrada la jaqueta i us agradaria cosir-ne una, us animo a que la feu ja que és força senzilla i ràpida de fer. Sense tenir en compte el temps dedicat a fer la vora (que com ja us he dit, m'ha donat força feina de fer i desfer), la resta de jaqueta la vaig fer a estones que vaig anar esgarrapant durant un sol dia... 




Doncs res, espero que us hagi agradat i moooltes gràcies per passar a visitar-me pel blog!

Una abraçada,

meritxellvc

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada