dilluns, 22 de maig del 2017

Matalàs per a cotxet de passeig

He fet un matalàs i unes fundes per al manillar d'un cotxet de passeig tipus paraigua que ens han deixat per a la Mariona.




La veritat és que vaig estar mirant per comprar un matalàs ja bo i fet, però no n'hi havia cap que m'acabés d'agradar. I, a més, les fundes pel manillar que vaig trobar no anaven bé en aquest cotxet (suposo perquè és un Maclaren Quest que ja té uns anys i les fundes les deuen fer per adaptar-se als models actuals).

Aleshores... i.... per què no fer-me els complements jo mateixa?!




Així que, primer de tot, vaig buscar un teixit que m'agradés i que fos una mica gruixudet. En realitat buscava un teixit tipus loneta i al final em vaig quedar aquest que podeu veure a la foto que és un entremig entre roba de patchwork i loneta, perquè em vaig enamorar de l'estampat. Ja ho sé, no tinc remei jo i les meves debilitats costurils i els colors cridaners...

Per fer el matalàs, em vaig basar en el tutorial de la Marta Porcel de Creativa Atelier; podeu trobar-lo al següent enllaç. Tot i així, els forats per on passen els arnesos els he fet a mides diferents perquè ho he adaptat al nostre cotxet. Per altra banda, les fundes del manillar les vaig fer improvisant una mica amb una mena de tubs rectes fets de la mateixa roba.

Aquí a continuació teniu una foto on podeu veure tot el conjunt!




Bé, espero que us agradi tant com a la Mariona. ;)

Gràcies per la vostra visita i els vostres comentaris,

meritxell vc

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada