diumenge, 21 de maig del 2017

Vestit texà

Vaig trobar una roba de texà fineta i barateta, així que no em vaig poder resistir a fer-li a la Mariona un vestit texà!!!



Per fer-lo he seguit el patró i el pas a pas que ofereix gratuïtament Marta Porcel de Creativa Atelier; si us interessa, el trobareu al següent enllaç. Les talles són més aviat complertes, ja que la Mariona generalment en tota la roba que li he comprat darrerament està fent talla 18-24 mesos i la talla 18 d'aquest vestit li va més que sobrat.

I bé, només dir-vos que és força ràpid de fer. Jo que sóc més aviat lenta, en un parell de vespres el vaig enllestir... i avui la Mariona l'ha estrenat! Estic contenta ja que amb 6€ i unes quatre horetes de feina tenim un vestit texà ben cuqui (bé, jo li trobo... ja sabeu que això va a gustos).




A continuació us deixo unes fotos dels detalls del canesú amb el llaç, la vora doble imitant els repunts dels pantalons texans i els tancaments del darrere.





Bé, moltes gràcies per passar a veure'm pel blog!

Una abraçada,

meritxellvc

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada