diumenge, 15 d’octubre del 2017

Armilla amb caputxa fúcsia

Una altra peça de tardor que he fet per a la Mariona és una armilla amb caputxa de color fúcsia!!! 


Per fer aquesta armilla he fet servir un teixit vellutat tipus coralina que fa una mena de sanefa de rodones. En realitat volia fer l'armilla de color cru o algun color més neutre, però quan vaig veure aquesta tela em va agradar molt i vaig canviar de parer...


El patró que he fet servir és de la revista Ottobre Design del número 04/2017 que correspon a l'edició per a nens de la tardor 2017. Concretament he fer servir el model Pink Cloud tot i que he fet alguna modificació: les instruccions ens venen per fer una armilla sense folrar, només va folrada la caputxa. En canvi, jo he folrat la caputxa i també tot el cos ja que trobo que així queda molt més ben acabada.


Per a la resta ho he fet igual que les instruccions: el tancament l'he fet amb cremallera, cinta  pel tancament de la caputxa i una goma a la part de la visera perquè la caputxa quedi ben acotada al cap.


Espero que us agradi!!! 
A la Mariona li ha agradat molt i molt, així que n'estic més que satisfeta... 

Gràcies per la vostra visita,

meritxellvc

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada