dilluns, 30 d’octubre del 2017

Bombatxos i faldilla globus

He tret el rendiment màxim a de 35 cm de tela texana!!!


Sí, sí... he fet aquesta faldilla tipus globus i els bombatxos amb només 35 cm de tela texana (bé, i un retall petit de roba de patchwork per fer el folre de la faldilla).

Primer de tot vaig fer els bombatxos segons els patró de Brindille & Twig, ja que volia un pantaló curt bàsic i que fos de bon combinar per a la Mariona. I m'agraden molt com els queden els bombatxos a les nenes petites, així que vaig aprofitar aquest patró que ja vaig fer a l'estiu amb un altre tipus de tela (el podeu veure aquí).




I em va sobrar un tall de tela texana, però detesto que em sobri roba!!! Se'm van acumulant retalls i retalls de tela i no els aprofito... Així que pensant i pensant com desfer-me de la roba, va guanyar l'opció d'una faldilla curta tipus globus: un altre bàsic per a nenes que m'encanta! Per fer-la he seguit el patró i tutorial  que he trobat per Internet de Sew Mama Sew.




Així que si teniu ganes d'un parell de bàsics ben senzills i ràpids de fer, us recomano 100% de fer aquests models.

Moltes gràcies per passar a veure'm pel blog!!!

Una abraçada,

meritxellvc

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada