diumenge, 5 de novembre del 2017

Funda per al portàtil de ganxet

Aquest estiu em varen regalar un ordinador portàtil nou i estava buscant-li una funda. I al mateix moment va coincidir que em va caure a les mans la revista de Labores del hogar del mes de juliol de 2017 amb diverses bosses i necessers fets amb la tècnica de ganxet jacquard. Em van agradar molt i vaig pensar que ja ho tenia: podia adaptar un dels patrons amb roses vermelles per fer-me una funda pel portàtil!!!


El patró original d'Ameskeria era per a un necesser petitó amb nou roses per banda. En canvi, jo he readaptat el patró i l'he fet més llarg i més ample, amb 20 roses per banda i, a més, també he modificat una mica la forma de la rosa. 


Per fer la part de fora de la funda de ganxet he fet servir fil de cotó 100% de la marca Drops, concretament el model Drops Paris que es treballa amb el ganxet de 5 mm. M'encanta aquesta marca, ja que el fil és de bona qualitat i el preu també és molt assequible.


A la cremallera, com podeu veure, hi he posat el detall d'un pompó fet amb el mateix fil de cotó vermell que les roses. A partir d'ara, però, si n'haig de fer més de pompons em compraré un aparell d'aquells que hi ha per fer-los ja que sinó, amb el mètode tradicional-rudimentari utilitzant una anella de cartró em costa molt que agafin bona forma!!!


I l'interior del necesser l'he fet de color vermell amb piquets blancs. Ja sé que aquest acabat gairebé és un clàssic en mi perquè molts necessers els acabo fent així, però es que m'agrada molt i trobo que els dóna un toc especial.

A continuació us ensenyo una foto on es veu tota la funda sencera. Com podeu veure, és una mica gruixuda ja que apart del ganxet que ja agafa un gruix considerable també hi ha posat un mica de buata per tal que l'ordinador quedi protegit de cops eventuals (o no tant eventuals... que en aquest sentit jo sóc força desastre).



Moltes gràcies per passar a veure'm pel blog!

Una abraçada,

meritxellvc

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada